Deppar dagen

idag har jag haft en riktig deppar dag . först kråla ja mej upp klockan 8 imorrse ,
åkte till träningen fast det va ganska kul , duschade och sen åkte till stallet .
mamma hade planerat att åka till stallet hon & jag , stå i cafeterian och sen lyssna
på nån tråkig teori ! , ja terorin va tråkig , och gud vad jag var sur på mamma för att hon
tvingat med mej på det hära -.- . jag ville jue vara med matilda ! , för vi hade snackat om att
kanske vara med varandra lite idag också . jaja , sen åkte vi till mormor och min morbror ,
hans tjej och nån kompis typ till mormor va där . JA ÅÅÅÅÅÅH VAD ROLIGT JAG HADE !
men gud , jag ska aldrig , aldrig , aldrig bli gammal ! det är tråååååkigt att vara gammal ,
skrattar åt saker som : haha , ja då råkade han säga bråka istället för bråkade , hahahah ! :s
lixom , kallar dom det humor ??? jaja . sen surade jag lite igen , fast jag fick ju iallafall
se gossip girl , det vare bästa på hela dan . jaa sen så , ja nu ska jag lägga mej ,
har draaagit över på tiden ganska mkt puss och kram / kriiiiistin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0