Lördas

jaa , nu skriver jag om igår . lata mej lite på morgonen satt framför datan i flera
timmar sen hade jag lite dataförbud -.- såå ja . men nu är jag inne iallafall !
jag träffade matilda <33 i stuvsta centrum , höhö vi gick omkring och liiite så .
vi gick till kungsklippan och hon berättade lite , sen så skrattade vi och så .
sen va hon tvungen att gå hem , böhöö . jag väntade lite vid busstationen på hannah
& jossan . sen så gick jag och mötte dom vid coop typ . vi babblade lite men sen
förs vi för mycket för att stanna ute så vi gick in på statiol . hon messade med jakob,
och så bestämde vi oss att möta upp honom , han va visst med alex (dawour@) och
hampus , (typ hezze på pea , fast avstängd?) . mötte upp dom nära stuvsta centrum
pratade lite sen gick vi in på ica , dom gick till godisaffären , vi stannade men följde efter sen .
stod i ett hörn och diggade musik ! jaa , sen väntade vi på bussen hem .
sa hejdå till dom , sen kom matilda ( en annan matilda ) och elin på bussen .

jaa puss & kram / kriiiiistin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0