morgontrött

jaha , igår så följde jag med pappa till stan han skulle kolla nått jobb -.-
aja , sen så körde han hem mej till mamma , så fort jag stängt dörren "datan ,
here i come !" haha , slängde mej framför datan och började snacka . trååkade ,
men sen så loggade angie in och casper (a) vi bestämde att träffas så jag hänkade
lite med casper och erik . sen så va dom tvugna att gå , böhö ! :'( så då vare bara jag
angie kvar då . vi snackade , skrattade , tog bilder ska nog lägga in nåra snart .
muhahha , asså fy fahn vad jag har luust att buuuuuuuuuusa !  sen så , blir jäkligt
glad om nån snäll tös kan hjälpa mej med design ? för asså jag försöker och försöker ,
men resultatet blir helt enkelt : THIS CRAP . :] , puss och kram puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0