stockholm ?

jaha idag så pratade jag och min fader om bloggare , typ blondinbella att man kunde bli rik av att folk
bloggade sin blogg , så kom igen alla kan väl börja besöka min och börja kommentera ? hahah :)
jaja idag så vare SISTA gången jag red på typ eller jag vet nt jag har slutat , !
böhööö , imorgon ska jag träffa min ääälsklings casper och min söta sara .
ja idag asså , ingenting specielt har hännt . eller jo angie ska följa med mej till landet
på nyår ! haha fuck vad roligt det ska blii . jau , men asså ja fan vad jag tråkar
nu för tiden , inget roligt händer ju . här sitter man och bara väntar på att en fest ska komma ,
eller en grönan i huddinge eller vad som hellst . snälla skärp er stockholm .

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0