Ingen bra rubrik

sry , har nt skrivit på länge nu . håller på att byta låt till christina augiluera på pea , fast det går ju sådär -.- detsutom så är det nån som hackat sej in på pea igen ! så jag säger bara , snälla sluta ! idag har jag bara städat , hade lovat mamma såå .. ett löfte är ett löfte . imorgon vet jag nt vad jag ska hitta på (a) , eller jag har ju träning men annars vet jag nt . ska nog hitta en söt typ att umgås med .  jaaa ! ÄNTLIIIIGEN gick det att lägga upp låten . höhö . jag är på jätte "jag vill ha en mysig pojkvän nu" humöör ! hihihi , ska lägga till lite coola team nu också . kommentera puss & kram

hihi , hade bara lust att lägga upp ! va bara sugen på att lägga in en liten bild på tomtefar .


Kommentarer
Postat av: Hanna (i 6b)

Hej krish!

Vad tränar du för något ?

2009-02-21 @ 08:57:26
Postat av: Kristin

jag tränar fotboll & innebandy :)

2009-03-11 @ 21:34:31
URL: http://hyfsad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0