Älsklings listor

Är du kär? Nej, nt kär . men lite intresserad
Är du en sportfåne? ääh , jag gillar att spela sporter men det är tråkigt att kolla på
Är du röksugen? haha . nej
Är du rik? nej , och det är snarare mina föräldrar som är det isf
Är du fattig? medel kanske ?
Är du trött? ööh . ja -.-
Är du shoppingsugen? nä . fast det brukar jag vara
Är du töntig? det händer väl
Är du ressugen? vill åka till typ thai eller nått
Är du skolsugen? tss . skojaru ?
Är du irriterad? nä , bara heelt slut
Är du festivalsugen? wtf ?!
Är du alkholsugen? nää . usch , alldeles för trött för . öl smakar kiss
Är du saknad av nån? nej jag e mobbad
Smeknamn? krick , krish , kris
Bästa åldern? ööh . är bara 12 så har nt så mkt att säga
Bästa tidningen? frida !
Hur sminkar du dig? mascara , ögonskugga , kanske läppglanns
Höstens accessoar? kärp i midjan
När stal du senast något? stal & stal .. jag "stal" hårspray från melli
Hur många timmar sov du inatt? kanske 7
Vilken film såg du senast? minns nt äns .
Vilken internetsida besökte du senast? www.playahead.se
Vad sa du senast till vem? hejdå . till pappa
Vem fick du senast sms från och vad stod det? har nt mobilen här så kmr nt ihåg . jocke tror jag
Vad gjorde du i förrgår? skolan & var med melli
Vad har du gjort idag? vaknat hos melli , vart & gått .. thats it
Vad ska du göra idag? sova , kolla film .
Hur många msn-kontaktetr har du? runt 150
Vilket land besökte du senast? sverige , hahah fuck vad kul ja är .
Hur många snälla känner du? men helluh , går nt äns att svara på ju
Vad såg du senast på tv? typ mtv hos felle
Vad är det för märke på din dvd-spelare? orkar nt kolla
Senaste köp? tröja & tjol på JC
Vad har du dåligt samvete för? gjorde illa sara igår , hihi
Vad har du för skor? vinterdojjor från wedins
Vad har du på dig nu? jeans , linne & tröja
Vilken musik har du lyssnat på idag? rock , house
Skulle du säga nej till sex idag? ja .
Är du vegitarian? näää
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? neppsan
Vad heter dina kusiner? rickard , robban & sofia
Är du feminist? ursäkta , ?
Vad drack du senast? Vatten
Gillar du att laga mat? nää . men att äta är helt okej
När sjöng du senast? nyss , höhöhö
Håller du det städat? HAHAH ! nt ett dugg
Vad gör dig lycklig? kärlek , kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0