Gott nytt år

hejhej asså jag har nt lagt in bilder på sjukt länge det måste göras snart , ! men aja , nu har jag kommit hem från landet
med angie "ecpect" . borta bra men hemma BÄST , såå känns det verklige muhihihi . haha på kvällen vid typ åtta då var vi ute och smällde lite smällers och skrek som fan hahah , sen så kollade vi på en film , och sen så kollade vi på en film
till .  hiihhi , vi la oss ganska sent dåra så sent att jag nt ens orkade ha kvälls snack hahahahah . det tillhör ju lixom grejen med att sova över , det tror jag att alla tjejer vet , men aja jag pallade nt helt enkelt . nu är jag hemma och får äntligen använda min älskade dator ! jag tror jag ska fråga min söta söta sara om vi ska hitte påe nutt imorgon . jaja , nu venne jag fan vad jag ska skriva om , ska ta lite ego bilder snart tror jag , sen så ska jag lägga in det när jag kmr till pappa , fast det är massa dagar kvar tills dess -.- muhuhuuuuh . japps

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0