LAACK

för det första förlåt sara , jag råkade ta bort din design du fixat åt mej dej va iiiinte mening ! , sry gumman .

men asså nu , jag e så jävla sur , trött , arg , besviken & *suck* lack ! snälla lägg av ! du vet vem du är , jag vill dej inget , inget , inget , det är nt mitt fel att det blev så här . låt mej bara vara , snälla ! aah -.- . aja , idag har jag spelat fotbolls cup det gick ju bra först men åkte ut i kvartsfinalen . jag har spelar 9 matcher på 2 dagar , ZZZZZZZ ... detsutom är jag skita arg för att nån dum jävel har loggat in på min pea , och skrivit till några som jag nt alls vet vilka det är , massa taskiga saker . och dom tror säkert att jag ljuger nuuu . BAJS vilken sopp dag det är idag , allt e bara piss of . imorgon ska jag iaf take it easy , träffa nåra kompisar kanske och .. jaa . hahaha , justdet jag och melli ska planera för att gå på "dansklubb" tss nt för att jag tror vi kmr få , kanske . men jaja , vi ska nog övertala dom , MINSANN hahah , fett "skabbigt" puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0