Promenad

har kommit hem från promenad med mamma & björn , haha helt okej , fast jag typ dissade dom eller jag lyssnade på mp3n istället . när det kom upp värsta house låten så såg jag framför mej hur jag & melli stod på ett bord på en dansklubb och bara dansade loss , haah för vi ska typ till nått ställe men vet nt vart . o justdet snälla , om ni vet nåra dansklubbar där man måste vara över 12 eller 13 så snälla tipsa , och nån som ligger i stockholm , så kommentera det vad klubben heter och så . aa jag skulle vart med ida idag , fast det blev nt så först var det tänkt att åka till centrum men sen kom hon på att det var stängt , sen rann bara tiden iväg och jaa nu så sitter jag här utan kompis , fast asså faan vad jag är glaad ! jag är skit stolt , för en liten hemligt sak , muhahahahah . ska snart spela final med fotbollen i solgård .
DET SKA BLI SKIT JOBBIGT FÖR STUVSTA SKA MÖTA STUVSTA ! haha , alltså jag spelar i stuvsta . hahahahahah . kommentera puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0