Skola imorgon

idag har jag vart med ida , hiihih . vi var i farsta , skit skoj . jag köpte en hög tjol & en tröja . ska lägga in bilder sen , fast just nu hittar jag nt den bajsade kontakten , heheheh . och imorgon är det skola ! NEEJ , min mardröm är på väg nu . skit också , jag som hade det så sköönt med alla mysiga sovmorgonar , äh hehe hur man nu säger . tyvärr hittade nt ida nått roligt att köpa . ja nu ska jag gå och snussa , e bajs trött . ska upp , typ halv 7 imorgon ! jaa men jag lägger in bilder från idag imorgon som sagt . imorgon ska jag träffa melli , vi ska planera lite inför .. roliga saker ! hihihi buuusigt [a] jaa men nu tror jag nt det är så mkt mer att säga . god natt gott folk , kommentera puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0