Sovit hos melli

har nyss kommit hem till pappa & lyssnar på stinkande musik . jag sov hos melli ! YEEEY . började med att det va skola ja då som vanligt , jag råkade göra illa sara ! buhu , fick fett dåligt samvete ... aja , hon tog det rätt bra iaf . muuhihih . sen så mötte jag upp melli , felle , jakob , hampus & oscar . fast det tog ju typ 20 min innan dom kom ! HAHAHAH ! jaja . vi gick till felle och slappade lite där , snackade . det va lixom tänkt att jag , melli , hampus & jakob skulle sovit hos felle , men så fick vi nt för mellis pappa !  aaaah ! , så jävla suuuur . buhu . men så FICK vi tydligen nt det så jag fick sova hos melli istället . efter att vi vart hos felle ett tag , kom davve också . men jag & melli var tvungna att gå hem för killarna skulle till sin fotboll , :p sen gick vi dit igen . men aah , det va då allt började med mellis farsa -.- haha fast vi fick det mysigt ändå . la oss tidigt , somnade halv 1 typ . men a , sen va jag tvungen att gå hem för dom skulle till mellis farmor hihihi .
japps , no more att berätta . kanske något ikväll också ! (a) , kommentera puss & kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0