Svårt val !

idag har jag varit i stan med sara & jossan . vi lullade runt lite dom köpte varsin tröja & lite så . själv köpte jag en tröja med rean 50 spenn på gina , höhöh . jag har vääärldens svåraste val ! vet nt vilken skola jag ska välja till 7an . jag har sökt in till kungsklippan & kvb . men nu vill jag nt börja i nån av dom ! jag vill börja i bagarmossen eller i eriksdalskolan . såå . snälla kommentera om vilken skola jag borde välja ! det är skiit jobbigt & jag tänker lixom på det 24/7 . hm  imorgon ska jag träffa mamma & pappa . vi ska sitta & prata om skolvaal . usch , jag är lite nervo . kommentera puss & kram

Kommentarer
Postat av: hannah

ERIKSDAAAAAL !

2009-01-25 @ 20:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0