Typ julafton

haha , jocke och lotta har precis åkt . min morbror och hans tjej , alltså . vi har haft en liten "julafton" för alla kunde nt vara med på den riktiga höhöhö . så det var jag , mamma , björn , rebecca syster , hennes kille alle , jocke & lotta , mormor och björns son tobias . vi åt , och efterrätt och så presenter , nt mer än så . det va typ det !

men ja annars idag så har jag vart med emma & lollo , elin lite grann . asså jag träffade lolls hon mötte upp mej , sen stod visst emma och väntade utanför lolls haha , sen gick vi till elin snackade lite , sen ringde vi FABIIIIAN och han typ dissade oss , halvt iaf . så vi skulle ta bussen till utsälje typ för att träffa fabbe och fjällkis men elin vägrade följa med bara för att hon nt ville gå i sina "cool" mjukiisar hahaha , a så vi tog 705an bytte till 703an så vi ringde fabbe när vi framme men den bajsen vägrade säga vilket hus "fjäääällkis" bodde i ! och vio fröös som fan asså , guud min hud typ dog eller nått , aja . så då va vi tvugna att ÅKA HEM ! aah , fy fan asså jag vill bara bajsa fabbe mitt i nyllet .
haha vi skulle gå in på ett solarium för att värma oss och emma typ hade sönder elementet , bra jobbat emma ! jaa sen vare bara att åka hem och träffa folket . det va fullt hus . jag fick kläder , ska prova dom nu och sen så ska jag lägga in bilder på kläderna . hahah , min dag har vart lite .. öh , cp ? puss & kram


Kommentarer
Postat av: e

de va faktist oxå för jag inte fått mitt busskort än ! , skule jag gå lr hahahahahhahah ?

2009-01-06 @ 11:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0