Typiskt ..

typiskt . jag & sofie får nt åka till heron . men vi ska hyra två filmer istället , muhahah . jag ska tvinga henne att vi ska välja en american pie film , typ the naked mile . hah . japp , vi vet nt riktigt vad vi ska göra innan kanske ut & gå med "hunden" . höhöhö . idag hade vi fys på träningen asså usch . som tur var hade jag , hellan & sofie glömt joggingskor så vi fick springa runt 11-manna planen . vi sprang 12 varv ! fast det va kul , vi snackade,  körde lite övningar & ballet . sen så träffade jag på pontus & fredde ,  fast båda var jätte blyga så lipade lite åt fredde :] nu måste jag gå , måste snacka på msn ! ååh älskade msn .. vad skulle jag göra utan det ? kommentera puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0