Vilken helg !

ja , ni vet ju allt som hände med mej , elin & sofie , men igår , efter träningen så bestämde jag & sofie att jag skulle sova hos henne höhöhö . så jag åkte hem bytte om , packade & sen så åkte vi upp till huddingecentrum hyrde film "the hottie & the nottie" nån film med Paris Hilton hahah . den va , ja ganska bra . sen så , vi orkade nt med nått höhöhö . så vi satte oss framför datan i typ hundra år ! hahahah . vi somnade vid .. 1 ? , gick upp halv 12 , åt frukost fixade i ordning oss och sen så skulle vi typ sticka till mackan först . men sen så svarade han nt på mobilen , så vi tog bussen och åkte upp till coop - men vi ångrade oss ! hahah , så vi var där i typ 10 minuter , nåra turkar (menar nt rasistiskt) frågade om vägen till skarpnäck så jag hoppas verkligen jag sa rätt väg muhahah , man har ju nt det bästa lokalsinnet ? men tillslut så åkte vi till hockey hallen kröka & pöka . :] , noot . men aja , vi köpte lite godis , hahah vet värsta godismonsterna har ätit det i fredags , lördags & söndags . är typ 5 kg tjockare nu ! MUHAHAHAHAH ! vi såg nåra söta killar där (a) haha , fast orkade nt intressera mej precis -.- sen på vägen hem åkte vi bom ! hahah , så jävla roligt man lägger sej på bommen , drar bak den & tar sats så man skjuter fram den sen när man hänger på & sen så flyger man typ iväg hahah . nt den bästa på beskrivningar heller hahah . sen så hann vi se kill bill också , har aldrig sett den förut men det va första & sista gången jag såg den ! hahaha , jag tyckte att den sög ganska mkt :] så nu är jag hemma dåra . haha , jag har varit med sofie sen i fredgas-söndags . haha , & elin i 1 och 1 halv dag . kommentera puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0